A PESTSZENTLŐRINC - PESTSZENTIMRE EGÉSZSÉGÜGYI SZOLGÁLTATÓ NONPROFIT KÖZHASZNÚ KFT. MINŐSÉGPOLITIKÁJA

Intézményünk alapvető célja, hogy a hozzánk ellátásért fordulók igényeit magas szakmai színvonalon és kultúrált körülmények közt elégítsük ki.

 

Minden hozzánk forduló honfitársunk - vagy akár külhoni polgár - számára a saját és szerettei egészsége a legfontosabb. Aki betegként vagy szűrővizsgálatra jelentkezik, bizalmával tisztel meg minket. A bizalomért színvonalas szolgáltatás jár.

 

Annak érdekében, hogy minőségi szolgáltatást nyújthassunk:

- szakmai tudásunkat a legkülönfélébb továbbképzések révén fejlesztjük.

- szakdolgozóink részére a kötelezőn túlmenően is képzéseket szervezünk.

- minden lehetséges törvényes úton igyekszünk tevékenységünk anyagi erőforrásait előteremteni és azt ésszerűen felhasználni.

- az MSZ EN ISO 9001:2008 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszert működtetünk, és azt tekintélyes auditor-céggel

   tanúsíttattuk.

- komplex egészségprogram keretében a lakossággal kommunikálva végezzük munkánkat.

 

Működésünk felöleli a gyógyító, betegségmegelőző, szűrő és rehabilitációs tevékenységek körét.

 

Felgyorsult világunkban a változó körülmények az egészségügy szereplőit is rendre új kihívások elé állítják. Jelen gazdasági és társadalmi közegben joggal érezhetjük magunkat versenyhelyzetben. Ebben megbecsült pozíciót igyekszünk szerezni részint a magunkkal szemben támasztott igényes elvárások - a szakmai tekintély -, részint a betegeink iránt érzett

felelősség okán.

 

Minden munkatársunktól elvárjuk - s a vezetőség őket kifejezetten erre ösztönzi -, hogy mindennapi gyógyító tevékenységüket a fentiek szellemében végezzék.

 

Dr. Szebényi Attila          

ügyvezető igazgató 

 

DEKRA tanusítvány megtekintése